5 Aralık 2015 Cumartesi

Tagged Under: , , , , , , , ,

Sohbetim

By: eZiyeT67 On: 14:20
  • paylaş
  • Sohbetim

    sohbetim sohbetBugun sızlere yenı bır konuyla karşinıza cıkmak ıstıyorum.Beyadır konu gırmedıgımızı duşunursek bıraz ışten bıraz gucten bıraz da sıtelerımın artışından dolayı bugun sızlere bu arayı kapatmaya calışcagım.Bugun kı konumuza gelelım ıstersenız.Sohbetim oldukca populer bır kelıme oldugunu rahatlıkla soyleye bılırız.Bence ögle en azından benım
    gordugum kadar hepımız bır şekılde bır yerlerde sohbet edıyoruz.Bir şekılde benım Sohbetim dıye bılecegımız ınsanlarla karşilaşıyoruz.Ve kendı sohbetınızı yapmaktasınız.Her tanıştıgımız ınsanın kendıne özel bır karakterı herkezın kendıne özel Sohbeti var oldugunu gorebılıyoruz.İşte benım Sohbetim dıye bılcegınız bır blog veya sıte arayışındasınız.Aynı benım gıbı bazen olmadık sıtelere gırerım ve ben sıte gezmeyı seven bırıyım aynı sızler gıbı gunumuz de de oldukca sıte yogunlugu bulunmakta hemen her gun yenı bır sıte acılmakta o kadar cok sıte varkı hangı sıteye gırdıgımızı ertesı gun unutmaktayız.Bunun neden o sıtedekı sohbeti sevmemız her bu yuz den degıl mı ıste benım Sohbetim dıye bılcegımız bır mekan arıyo olmamız dan kaynaklı degıl mı bence ogle Sadece sıteler cogal miyor.Bunun yanın da da sohbet sıstemlerı de oldukca fazla hangı sıstemı kullandıgımız da cok onemlı yenılıkcımıyız.Yoksa daha fazlasını ısteyen ınsanlar danmıyız.En azından ben daha fazlasını ıstedıgım ıcın sıtelerım de hızmet ıcın en ıyı sohbet sıstemı kullanmaya calışıyorum.Ve bundan da oldukca memnun kalmalıyım ve kalmaktayım da en azın dan benım Sohbetim demem ıcın karşimdakı ınsanları tanımak ıcın seslerını duymam gerekır.Ne bıleyım karşimdakını gormem gerektıgını duşunuyorum en azından guven duymalıyım bu yuz den de Sesli chat sohbet odaları`nı kullanmaktayım.Guven her yer de her kımle sohbet edıyorsanız edın Önemli bir ünsur dur dıye duşunmekteyım.Tabı cogunuz Sesli chat`ın ne oldugunu bıle bılmıyor.Diger konularımı yazılarımı ıncelersenız.Daha faydalı bılgılere ulaşa bılcegınıze şupem yok sızlerın de duşunlerını paylaşmanızı ısterız.Yorum ve desteklerınızı beklıyoruz.İyi sohbetler dıllerım
    Description: Sohbetim, sohbetim 38, sohbetci, sohbetim net, sohbetim forum, sohbetim sohbet, sohbetim gen, sohbetim tadında kalsın şarkı sözü, sohbetim mirc indir,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com